hilarious memes.

Collection by Tiffani Reneé

811 
Pins
 • 
136 
Followers
Tiffani Reneé
Funny how these say growing up black seems like growing up Hispanic Black People Memes, Funny Black Memes, Funny Relatable Memes, Funny Facts, Funny Jokes, Hilarious, Growing Up Black Memes, Black Girl Problems, Lol So True

HonestDocs: Info Kesehatan, Tanya Dokter, Pengiriman Obat | HonestDocs

Dapatkan informasi kesehatan terlengkap, fitur tanya jawab dokter, hingga booking rumah sakit online di HonestDocs. Klik di sini untuk memulai!

YALL my mom would use the most complicated words, the longest words, and the longest sentences. Every time I got a punishment, I was reminded that she was an English Major<---- what that person said is funny lol Funny Black People, Funny Black Memes, Funny Relatable Memes, Funny Posts, Funny Cute, The Funny, Hilarious, Growing Up Black Memes, Black Girl Problems

YALL my mom would use the most complicated words, the longest words, and the longest sentences. Every time I got a punishment, I was reminded that she was an English Major.

For real, soooooo annoying! Funny Facts, Funny Quotes, Funny Memes, Hilarious, Funny As Hell, The Funny, Chill, Im Weak, I Love To Laugh

OMG OMG I PLAYED THIS GAME AND WATCHED THIS SHOW, AND ANDNADNADNANDND

Lol, I don't even. this is ridiculous, but at the same time, hilarious. Read it. Really Funny, Funny Cute, The Funny, Funny Pick, Funny Fails, Funny Memes, Hilarious Jokes, Cool Captions, Thing 1

"Ima be crying but them tears gonna hit them leather bugatti seats" LMAO

Meet your Posher, Al Hi! Some of my favorite brands are Nike, adidas, and Gucci. Thanks for stopping by! Feel free to leave me a comment so that I can check out your closet too. :) Meet the Posher Other Adidas Sl 72, Adidas Nmd, Adidas Samba, Adidas Superstar, Funny Quotes, Funny Memes, Hilarious, Dumb Jokes, Yeezy

Lmfao OH MY FREAKING GOD! This is my husband!!!!! Really the only brand he will wear.

on a Barbie bike Ghetto Humor, Ghetto Quotes, Haha Funny, Funny Jokes, Funny Shit, Hilarious Stuff, Barbie Bike, Pictures For Friends, Sorry My Love

Never Classy - Your Source of Never Classy Always Trashy

Never classy always trashy viral memes and funny pictures to get you through the day. Major key we the best. Laugh so hard you cry. I'm ded.