Vildana Tubikanec

Vildana Tubikanec

Vildana Tubikanec
Flere idéer fra Vildana
430dd1d2bf93c7834444a7c272d13f8e.jpg (736×985)

430dd1d2bf93c7834444a7c272d13f8e.jpg (736×985)

Eleverne har evalueret sig selv inden kommende skole-hjemsamtaler ;-)

Eleverne har evalueret sig selv inden kommende skole-hjemsamtaler ;-)

Foldebog om sammensatte ord - 3.kl værkstedsarbejde

Foldebog om sammensatte ord - 3.kl værkstedsarbejde

hjemmelavede møbler - solvogn med kraftige møbelhjul under og en stol af paller

hjemmelavede møbler - solvogn med kraftige møbelhjul under og en stol af paller

Bildergebnis für palettenmöbel terrasse

Bildergebnis für palettenmöbel terrasse

♡@cassidynoellexo♡

♡@cassidynoellexo♡

"Hugge" feeling

"Hugge" feeling

Når eleverne har læst en bog, tar' de en strimmel papir(bogryg) og skriver titel, forfatter og eget navn på, og limer op på bogreolen.

Når eleverne har læst en bog, tar' de en strimmel papir(bogryg) og skriver titel, forfatter og eget navn på, og limer op på bogreolen.

Øget fokus på ordklassernes bøjning - en hjælpe-tavle hvor eleverne selvstændigt kan hente hjælp...

Øget fokus på ordklassernes bøjning - en hjælpe-tavle hvor eleverne selvstændigt kan hente hjælp...

Der er delte meninger om målstyret undervisning og sandheden er ikke entydig. Alt afhænger af perspektiv og ”øjnene der ser”, og jeg anerkender i høj grad de kritiske røsters bekymringer om ”teaching to the test”, manglende fokus på dannelse mm. Men jeg mener, at man kan anlægge mange positive perspektiver på den målstyrede undervisning. Ja, jeg vil gå så vidt så jeg vil kalde mål- og pointestyret undervisning for en motivationsfaktor i matematik.

Der er delte meninger om målstyret undervisning og sandheden er ikke entydig. Alt afhænger af perspektiv og ”øjnene der ser”, og jeg anerkender i høj grad de kritiske røsters bekymringer om ”teaching to the test”, manglende fokus på dannelse mm. Men jeg mener, at man kan anlægge mange positive perspektiver på den målstyrede undervisning. Ja, jeg vil gå så vidt så jeg vil kalde mål- og pointestyret undervisning for en motivationsfaktor i matematik.