Nogen gange fylder et barn/elev rigtig meget med sin snak. Det kan være svært for barnet at andre også skal have plads til at snakke. Denne visuelle planche viser konkret og visuelt, hvordan taletiden kan opdeles, således barnet guides i den socialeforståelse af at andre også har deres taletid eller hvor meget taletid barnet har.

Nogen gange fylder et barn/elev rigtig meget med sin snak. Det kan være svært for barnet at andre også skal have plads til at snakke. Denne visuelle planche viser konkret og visuelt, hvordan taletiden kan opdeles, således barnet guides i den socialeforståelse af at andre også har deres taletid eller hvor meget taletid barnet har.

Følelses termometer. Hjælper barnet med at genkende følelser mm

Følelses termometer. Hjælper barnet med at genkende følelser mm

What Can I Do? problem solving wheel to empower your students!

What Can I Do? problem solving wheel to empower your students!

Et lille spil hvor eleverne taler om "at blive sur" Hvordan man reagere osv. Brug en terning. Man kan også lave sin egen f.eks "når man bliver ked" "når man driller" osv

Et lille spil hvor eleverne taler om "at blive sur" Hvordan man reagere osv. Brug en terning. Man kan også lave sin egen f.eks "når man bliver ked" "når man driller" osv

Ha' en god dag gruppen - Giraf og ulvesprog

Ha' en god dag gruppen - Giraf og ulvesprog

Ha' en god dag gruppen - Giraf og ulvesprog

Ha' en god dag gruppen - Giraf og ulvesprog

Ulve-sprog

Ulve-sprog

girafsprog - Google-søgning

girafsprog - Google-søgning

Pinterest
Søg