Synlig læring

Bloom's revised Taxonomy with verbs!

Bloom’s revised Taxonomy with verbs!

Bloom's revised Taxonomy with verbs!

Outlaw "I'm Done!" in your classroom by guiding students toward these ways of thinking

Outlaw "I'm Done" in Your Classroom!

Outlaw "I'm Done!" in your classroom by guiding students toward these ways of thinking

Ved utgangen av dagen

Ved utgangen av dagen

Skrive-tjekliste til eleverne, så de har fokus på form og indhold af selvproducerede tekster ...

Skrive-tjekliste til eleverne, så de har fokus på form og indhold af selvproducerede tekster ...

En læringsmakker er uundværlig :-)

En læringsmakker er uundværlig :-)

SMTTE-model i metodeværkstedets udgave

SMTTE-model i metodeværkstedets udgave

A4, “5 fingre”

A4, “5 fingre”

"Følg B'erne" - klassen hjælper sig selv før de beder "bossen" om hjælp... Herefter gør de brug af "parkeringspladsen" ... Det giver en skøn arbejdsro og som bonus får eleverne rørt sig i timerne, når de skal op til "parkeringspladsen" og flytte deres "bil" ;-)

"Følg B'erne" - klassen hjælper sig selv før de beder "bossen" om hjælp... Herefter gør de brug af "parkeringspladsen" ... Det giver en skøn arbejdsro og som bonus får eleverne rørt sig i timerne, når de skal op til "parkeringspladsen" og flytte deres "bil" ;-)

synlig læring plakater - Google-søgning

synlig læring plakater - Google-søgning

Pinterest
Søg