Udforsk disse idéer og meget mere!

Udforsk beslægtede emner

Rejser vi et øjeblik tilbage i tiden til den tidlige videnskabelige kortlægning af natur, krop og arkitektur ser man et billede af videnskabsmanden, der med nænsomhed og omhu, ja, nærmest forelskelse, tegner sin opdagelse.

Rejser vi et øjeblik tilbage i tiden til den tidlige videnskabelige kortlægning af natur, krop og arkitektur ser man et billede af videnskabsmanden, der med nænsomhed og omhu, ja, nærmest forelskelse, tegner sin opdagelse.

Birgit Bjerre, The wind does not care, but I do (installation view), Galerie Pi, 2015

Birgit Bjerre, The wind does not care, but I do (installation view), Galerie Pi, 2015

Birgit Bjerre, Oppe bagved findes, 2014/15

Birgit Bjerre, Oppe bagved findes, 2014/15

Birgit Bjerre, The wind does not care, but I do (installation view), Galerie Pi, 2015

Birgit Bjerre, The wind does not care, but I do (installation view), Galerie Pi, 2015

Rejser vi et øjeblik tilbage i tiden til den tidlige videnskabelige kortlægning af natur, krop og arkitektur ser man et billede af videnskabsmanden, der med nænsomhed og omhu, ja nærmest forelskelse, tegner sin opdagelse. Kunst og registrering kunne være tæt forbundet, og kunstneren befandt sig i et krydsfelt mellem nøgtern observation og fascination af æstetik. …

Rejser vi et øjeblik tilbage i tiden til den tidlige videnskabelige kortlægning af natur, krop og arkitektur ser man et billede af videnskabsmanden, der med nænsomhed og omhu, ja nærmest forelskelse, tegner sin opdagelse. Kunst og registrering kunne være tæt forbundet, og kunstneren befandt sig i et krydsfelt mellem nøgtern observation og fascination af æstetik. …

Rejser vi et øjeblik tilbage i tiden til den tidlige videnskabelige kortlægning af natur, krop og arkitektur ser man et billede af videnskabsmanden, der med nænsomhed og omhu, ja nærmest forelskelse, tegner sin opdagelse. Kunst og registrering kunne være tæt forbundet, og kunstneren befandt sig i et krydsfelt mellem nøgtern observation og fascination af æstetik. …

Rejser vi et øjeblik tilbage i tiden til den tidlige videnskabelige kortlægning af natur, krop og arkitektur ser man et billede af videnskabsmanden, der med nænsomhed og omhu, ja nærmest forelskelse, tegner sin opdagelse. Kunst og registrering kunne være tæt forbundet, og kunstneren befandt sig i et krydsfelt mellem nøgtern observation og fascination af æstetik. …

Rejser vi et øjeblik tilbage i tiden til den tidlige videnskabelige kortlægning af natur, krop og arkitektur ser man et billede af videnskabsmanden, der med nænsomhed og omhu, ja nærmest forelskelse, tegner sin opdagelse. Kunst og registrering kunne være tæt forbundet, og kunstneren befandt sig i et krydsfelt mellem nøgtern observation og fascination af æstetik. …

Rejser vi et øjeblik tilbage i tiden til den tidlige videnskabelige kortlægning af natur, krop og arkitektur ser man et billede af videnskabsmanden, der med nænsomhed og omhu, ja nærmest forelskelse, tegner sin opdagelse. Kunst og registrering kunne være tæt forbundet, og kunstneren befandt sig i et krydsfelt mellem nøgtern observation og fascination af æstetik. …

Rejser vi et øjeblik tilbage i tiden til den tidlige videnskabelige kortlægning af natur, krop og arkitektur ser man et billede af videnskabsmanden, der med nænsomhed og omhu, ja nærmest forelskelse, tegner sin opdagelse. Kunst og registrering kunne være tæt forbundet, og kunstneren befandt sig i et krydsfelt mellem nøgtern observation og fascination af æstetik. …

Rejser vi et øjeblik tilbage i tiden til den tidlige videnskabelige kortlægning af natur, krop og arkitektur ser man et billede af videnskabsmanden, der med nænsomhed og omhu, ja nærmest forelskelse, tegner sin opdagelse. Kunst og registrering kunne være tæt forbundet, og kunstneren befandt sig i et krydsfelt mellem nøgtern observation og fascination af æstetik. …

Rejser vi et øjeblik tilbage i tiden til den tidlige videnskabelige kortlægning af natur, krop og arkitektur ser man et billede af videnskabsmanden, der med nænsomhed og omhu, ja nærmest forelskelse, tegner sin opdagelse. Kunst og registrering kunne være tæt forbundet, og kunstneren befandt sig i et krydsfelt mellem nøgtern observation og fascination af æstetik. …

Rejser vi et øjeblik tilbage i tiden til den tidlige videnskabelige kortlægning af natur, krop og arkitektur ser man et billede af videnskabsmanden, der med nænsomhed og omhu, ja nærmest forelskelse, tegner sin opdagelse. Kunst og registrering kunne være tæt forbundet, og kunstneren befandt sig i et krydsfelt mellem nøgtern observation og fascination af æstetik. …

Rejser vi et øjeblik tilbage i tiden til den tidlige videnskabelige kortlægning af natur, krop og arkitektur ser man et billede af videnskabsmanden, der med nænsomhed og omhu, ja nærmest forelskelse, tegner sin opdagelse. Kunst og registrering kunne være tæt forbundet, og kunstneren befandt sig i et krydsfelt mellem nøgtern observation og fascination af æstetik. …

Rejser vi et øjeblik tilbage i tiden til den tidlige videnskabelige kortlægning af natur, krop og arkitektur ser man et billede af videnskabsmanden, der med nænsomhed og omhu, ja nærmest forelskelse, tegner sin opdagelse. Kunst og registrering kunne være tæt forbundet, og kunstneren befandt sig i et krydsfelt mellem nøgtern observation og fascination af æstetik. …

Pinterest
Søg