Udforsk disse idéer og meget mere!

Udforsk beslægtede emner

Læring i overhalingsbanen

Læring i overhalingsbanen

“Work in progress.  #chocolat #pastryschool #pastrychef #artisticshowpiece #music #motivation #violoniste #wood.”

“Work in progress. #chocolat #pastryschool #pastrychef #artisticshowpiece #music #motivation #violoniste #wood.”

TÆNK MÅLSTYRET i matematik. 7. kl Lindevangskolen. FILM B - YouTube

TÆNK MÅLSTYRET i matematik. 7. kl Lindevangskolen. FILM B - YouTube

http://natpen.scene7.com/is/image/NatPenVegas/handwriting-infographic-700?qlt=100&wid=700

http://natpen.scene7.com/is/image/NatPenVegas/handwriting-infographic-700?qlt=100&wid=700

Læringsmålstyret undervisning og synlig læring | EMU Danmarks læringsportal

Læringsmålstyret undervisning og synlig læring | EMU Danmarks læringsportal

In the middle: Life as a middle language arts teacher

In the middle: Life as a middle language arts teacher

Lærere deler billeder og inspiration på Pinterest, der visualiserer synlig læring og styrker videndeling ”Jeg deler mere end nogensinde, og der er bare så meget inspiration til synlig læring at hente på Pinterest. Jeg finder fx plakater, der visualiserer metoder og mål for eleverne på en meget tydelig måde. Det er meget nemt og tilgængelig [...]

Lærere deler billeder og inspiration på Pinterest, der visualiserer synlig læring og styrker videndeling ”Jeg deler mere end nogensinde, og der er bare så meget inspiration til synlig læring at hente på Pinterest. Jeg finder fx plakater, der visualiserer metoder og mål for eleverne på en meget tydelig måde. Det er meget nemt og tilgængelig [...]

(2016-09) Alskens danske talemåder - plakat fra Alinea

(2016-09) Alskens danske talemåder - plakat fra Alinea

Del til andre Hvis vi altid roser eleverne for deres rigtige resultat, uanset niveauet af deres udfordringer, vil de opfatte det som, at vi kun sætter pris på det rigtige svar og ikke deres indstilling. Ikke deres proces. Ikke deres indsats og ikke deres vilje til at lære mere, udvikle sig og prøve. Prøv derfor […]

Del til andre Hvis vi altid roser eleverne for deres rigtige resultat, uanset niveauet af deres udfordringer, vil de opfatte det som, at vi kun sætter pris på det rigtige svar og ikke deres indstilling. Ikke deres proces. Ikke deres indsats og ikke deres vilje til at lære mere, udvikle sig og prøve. Prøv derfor […]

Blooms taksonomi

Blooms taksonomi

Pinterest
Søg