Udforsk disse idéer og meget mere!

@GolddennGoddess

@GolddennGoddess

Too damn true lmao don't think I forgot all that shit you talked about your NOW SO CALLED bestie lmfao

Too damn true lmao don't think I forgot all that shit you talked about your NOW SO CALLED bestie lmfao

I am going to be like this the WHOLE time. @Katie Puckett  @Kelly Young  @Jenny Mcginnis

I am going to be like this the WHOLE time. @Katie Puckett @Kelly Young @Jenny Mcginnis

Haha! So accurate! Me and u @Meghan Krane Krane Cutler and @Effie G G Cutler - Ely

from

Haha! So accurate! Me and u @Meghan Krane Krane Cutler and @Effie G G Cutler - Ely

Now that's a clever way to tell someone to leave your girlfriend alone haha!

Now that's a clever way to tell someone to leave your girlfriend alone haha!

Mostly unfortunate #wedding photos.. So so bad and yet so funny! CAN'T STOP LAUGHING

Mostly unfortunate #wedding photos.. So so bad and yet so funny! CAN'T STOP LAUGHING

@leahvanderm

@leahvanderm

I seriously LOL on this...but sadly it's TRUE

I seriously LOL on this...but sadly it's TRUE

Predicts the future. | Community Post: 10 Funniest Disney Memes

Predicts the future.

Predicts the future. | Community Post: 10 Funniest Disney Memes

The 'tape' holding her boobs up in that dress, failed on ONE SIDE as she bounced with joy dancing too energetically to the last music track ✔️

The 'tape' holding her boobs up in that dress, failed on ONE SIDE as she bounced with joy dancing too energetically to the last music track ✔️

Pinterest
Søg