Udforsk disse idéer og meget mere!

Only limitless.  Tilmeld dig på http://only.dk/ONLY-Customer-club-signup-step1/on-customerclub-signup-step1,da_DK,pg.html?signupEmail=Angiv+e-mailadresse&Sign+Up=Sign+Up

Only limitless. Tilmeld dig på http://only.dk/ONLY-Customer-club-signup-step1/on-customerclub-signup-step1,da_DK,pg.html?signupEmail=Angiv+e-mailadresse&Sign+Up=Sign+Up

Sms Kundeklub

Sms Kundeklub

Et skoleeksempel fra Boozt på, hvordan et medlem kan påvirkes til at forblive i din kundeklub, ved at minde om de gode fordele ved din kundeklub. Tilmeld dig på http://www.boozt.com/dk/da

Et skoleeksempel fra Boozt på, hvordan et medlem kan påvirkes til at forblive i din kundeklub, ved at minde om de gode fordele ved din kundeklub. Tilmeld dig på http://www.boozt.com/dk/da

Bonuspoints kan bruges aktivt til at skabe omsætning i de mindre travle perioder, ved at tilbyde medlemmer af kundeklubben dobbelt op i en tidsbegrænset periode. Eksempel fra Sportmaster der arbejder aktivt med deres kundeklub. Tilmeld dig på http://sportmaster.dk/klub

Bonuspoints kan bruges aktivt til at skabe omsætning i de mindre travle perioder, ved at tilbyde medlemmer af kundeklubben dobbelt op i en tidsbegrænset periode. Eksempel fra Sportmaster der arbejder aktivt med deres kundeklub. Tilmeld dig på http://sportmaster.dk/klub

5 gode grunde til at melde dig ind i tøjekspertens kundeklub. Med en målgruppe der ofte ønsker klare og præcise argumenter er denne præsentation god. Dog kunne jeg godt ønske at tøjeksperten fremhævede nogle af deres kundeservice elementer i de nævnte medlemsfordele. Tilmeld dig på http://www.toejeksperten.dk/bliv-medlem

5 gode grunde til at melde dig ind i tøjekspertens kundeklub. Med en målgruppe der ofte ønsker klare og præcise argumenter er denne præsentation god. Dog kunne jeg godt ønske at tøjeksperten fremhævede nogle af deres kundeservice elementer i de nævnte medlemsfordele. Tilmeld dig på http://www.toejeksperten.dk/bliv-medlem

Flugger har læst på lektien og tilbyder hårde direkte fordele til nye medlemmer af deres kundeklub. Undersøgelser viser at dette vægter højt hos kunderne, men at det ikke er altafgørende. Kunsten er at kombinere hårde og bløde medlemsfordele som skaber værdi for både kunde og virksomhed. Tilmeld dig på http://flugger.dk/

Flugger har læst på lektien og tilbyder hårde direkte fordele til nye medlemmer af deres kundeklub. Undersøgelser viser at dette vægter højt hos kunderne, men at det ikke er altafgørende. Kunsten er at kombinere hårde og bløde medlemsfordele som skaber værdi for både kunde og virksomhed. Tilmeld dig på http://flugger.dk/

Sport24 medlemsfordele for kundeklubben. Tilmeld dig på http://www.sport24.dk/customer/account/create/

Sport24 medlemsfordele for kundeklubben. Tilmeld dig på http://www.sport24.dk/customer/account/create/

Brug figurer til at synliggøre kundeklubbens medlemsfordele. Her er et godt eksempel på bonusopsparing hos Sport24 VIP klub.

Brug figurer til at synliggøre kundeklubbens medlemsfordele. Her er et godt eksempel på bonusopsparing hos Sport24 VIP klub.

Magasin Goodiecard.  Når du tilmelder dig Magasins Goodiecard kundeklub modtager du med det samme dit nye medlemskort.   Herved har ekspedienten der sælger medlemsskabet noget konkret at vise kunden i sit salg, og kunden får med det samme et fysisk bevis for sit medlemsskab.  Samtidig sparer Magasin penge på ikke at skulle fremsende kortet med posten. Tilmeld dig på http://www.magasin.dk/

Magasin Goodiecard. Når du tilmelder dig Magasins Goodiecard kundeklub modtager du med det samme dit nye medlemskort. Herved har ekspedienten der sælger medlemsskabet noget konkret at vise kunden i sit salg, og kunden får med det samme et fysisk bevis for sit medlemsskab. Samtidig sparer Magasin penge på ikke at skulle fremsende kortet med posten. Tilmeld dig på http://www.magasin.dk/

Bemærk hvordan kundens udbytte ved at deltage i konkurrencen fra Magasin fremhæves.   Det er først til slut at tilmelding til nyhedsbrevet nævnes. De der er blevet fanget af præmien, vil ikke vægte indsatsen ved at afgive deres mail adresse højt imod præmien.  Øvelse: opbyg din kundeklub tilmelding efter samme AIDA princip:   Attention: flyer/formular Interrest: konkurrencen Desire:  præmien Action: tilmeld  Tilmeld dig på http://www.magasin.dk/

Bemærk hvordan kundens udbytte ved at deltage i konkurrencen fra Magasin fremhæves. Det er først til slut at tilmelding til nyhedsbrevet nævnes. De der er blevet fanget af præmien, vil ikke vægte indsatsen ved at afgive deres mail adresse højt imod præmien. Øvelse: opbyg din kundeklub tilmelding efter samme AIDA princip: Attention: flyer/formular Interrest: konkurrencen Desire: præmien Action: tilmeld Tilmeld dig på http://www.magasin.dk/

Pinterest
Søg