Pinterest

Akt

42 Pins1 Følgere
vrede og muligheder alt efter hvor højt man er på skalaen.

vrede og muligheder alt efter hvor højt man er på skalaen.

Ro i klassen

Ro i klassen

Et lille spil hvor eleverne taler om "at blive sur" Hvordan man reagere osv. Brug en terning. Man kan også lave sin egen f.eks "når man bliver ked" "når man driller" osv

Et lille spil hvor eleverne taler om "at blive sur" Hvordan man reagere osv. Brug en terning. Man kan også lave sin egen f.eks "når man bliver ked" "når man driller" osv

Her....(leveregler i klassen eller lign.)

Her....(leveregler i klassen eller lign.)

Her....(leveregler i klassen eller lign.)

Her....(leveregler i klassen eller lign.)

(2012-04) KAT-kassen ~ kognitiv, affektiv træning

(2012-04) KAT-kassen ~ kognitiv, affektiv træning

Ha' en god dag gruppen - Giraf og ulvesprog

Ha' en god dag gruppen - Giraf og ulvesprog

Følelses termometer. Hjælper barnet med at genkende følelser mm

Følelses termometer. Hjælper barnet med at genkende følelser mm

Skriver tre ting der gør dig glad, vred, overrasket osv.

Skriver tre ting der gør dig glad, vred, overrasket osv.

Ha' en god dag gruppen - Giraf og ulvesprog

Ha' en god dag gruppen - Giraf og ulvesprog

"Hvor mærker jeg" Et arbejdsark der kan hjælpe barnet til at identificere dets psykosomatiske tilstand.

"Hvor mærker jeg" Et arbejdsark der kan hjælpe barnet til at identificere dets psykosomatiske tilstand.

hvad kan jeg kontrollere og ikke kan

hvad kan jeg kontrollere og ikke kan

Følelses-hjul(af Brilleting)

Følelses-hjul(af Brilleting)

A4, “Håndbarometer”

A4, “Håndbarometer”

Lave om på ens tænkning.

Lave om på ens tænkning.

kort "at drille"

kort "at drille"