Chatty class? Blurt beans will save your sanity! Complete directions for how to implement this positive behavior management system in your class tomorrow!

Blurt beans will save your sanity! Complete directions for how to implement this positive behavior management system in your class tomorrow! -- could be adjusted for middle school rewards

Styrofoam printmaking is a remarkably easy and rewarding printing technique to do with kids for everyday art or for holiday cards. This step-by-step tutorial shows how.

Styrofoam Printmaking With Kids for Everyday Art or Holiday Cards

Note: use idea for minimalist No Face or other characters? Styrofoam printmaking is a remarkably easy and rewarding printing technique to do with kids for everyday art or for holiday cards. This step-by-step tutorial shows how.

Min 3. Klasse har hver især en figur som symboliserer deres læsse-niveau. Under hvert niveau står der hvad børnene skal arbejde med for at blive en bedre læser.... De evaluerer ca hver måned sammen med mig...

Min 3. Klasse har hver især en figur som symboliserer deres læsse-niveau. Under hvert niveau står der hvad børnene skal arbejde med for at blive en bedre læser.... De evaluerer ca hver måned sammen med mig...

Feedback-ark som læringspartneren brugte til at rette en klassekammerater opgave om "Min juleferie". Efter retning skulle læringsmakkeren give mundtlig feedback på ens opgave....

Feedback-ark som læringspartneren brugte til at rette en klassekammerater…

2.bs skriveraket. Sådan bliver din skrivning bedre.

2.bs skriveraket. Sådan bliver din skrivning bedre.

Hvordan runder du et emne, en time eller en læreproces af? Og hvor godt husker dine elever det, de har lært dagen efter? Eller en uge efter? Ved hjælp af en række teknikker, eleverne kan bruge til at bearbejde, strukturere, prioritere og formulere deres læring, kan du ikke blot gøre læringen mere synlig for eleverne, du kan også hjælpe dem med at få overblik over og huske, hvad de har lært.

Hvordan runder du et emne, en time eller en læreproces af? Og hvor godt husker dine elever det, de har lært dagen efter? Eller en uge efter? Ved hjælp af en række teknikker, eleverne kan bruge til at bearbejde, strukturere, prioritere og formulere deres læring, kan du ikke blot gøre læringen mere synlig for eleverne, du kan også hjælpe dem med at få overblik over og huske, hvad de har lært.

Cirkeldigte 2.klasse

Cirkeldigte 2.klasse

Cirkeldigte 2.klasse

Cirkeldigte 2.klasse

Pinterest
Search