Anmeldelser af børnebøger

·
4 Pins
 1y
Collection by
Villads og Fantus-bamsen læser om Fantus og alle dyrene på bondegården... Nye
Anmeldelse af bogen Fantus og dyrene på bondegården
Villads og Mor-Carina har set nærmere børnebogen Fantus og dyrene på bondegården - "I bogen kan vi læse en hyggelig fortælling om Fantus og alle dyrene på bondegården, mens vi kan snakke og lære nye ting om dyrene. Bogen er i en god og holdbar kvalitet, som sikrer at de små børn kan bladre frem og tilbage uden, at siderne går i stykker. De søde og flotte billeder i bogen er med til, at fange Villads interesse og han stiller derfor mange gode spørgsmål, mens vi sammen sidder og læser i bogen. "
Villads og Carina har set nærmere børnebogen Godnat, Fantus! Lilla
Anmeldelse af bogen Godnat, Fantus!
Villads og Carina har set nærmere børnebogen Godnat, Fantus! - "Godnat Fantus er en hyggelig historie om den lilla elefant Fantus, som skal finde en masse forskellige ting, inden han er klar til at sove. Bogens kvalitet er god og siderne er tykke, så selv de mindste børn kan være med til, at bladre i bogen. En rigtig god godnathistorie, som kan blive ekstra hyggelig, hvis man ligesom os vælger, at tilkøbe den søde krammebamse Fantus..."
Villads og mor Carina, har set nærmere på børnebogen Her er Fantus!... Hue, Collection, Bogs
Anmeldelse af bogen Her er Fantus!
Villads og Carina har set nærmere børnebogen Her er Fantus! - "En skøn og fin flapbog, som straks fangede interessen hos Villads på 2 år. Bogen har de sødeste illustrationer og simpel tekst. I flapbogen følger vi den søde lilla elefant Fantus, der inviterer Villads med til, at finde forskellige ting i bogen, som vi sammen kan navngive og tale om. Bogens sider er tykke, så den kan læses og kigges i igen og igen..." Find bogen hos Legebyen.dk
Villads og mor Carina, har set nærmere på børnebogen Fantus og maskinerne... Fotos
Anmeldelse af bogen Fantus og maskinerne
"Fantus og maskinerne er en rigtig fin bog for de mindste, med tykke sider og simpel tekst. Bogen er perfekt til Villads på 2 år, som er meget interesseret i maskiner. Bogen er fyldt med flotte billeder af spændende maskiner i forskellige farver og vi kan sammen med den lilla elefant Fantus tage på en lærerig udflugt og lære nye ting. Når Villads og jeg læser denne bog om Fantus, kan vi eksempelvis tale om maskinerne og hvilke farve de har..." Kan købes på Legebyen.dk