Min bogreol (faglitteratur)

Jeg lader mig gerne inspirere af eksperter inden for mit fagfelt. Her er et udpluk af hvad jeg har stående i min bogreol.
9 Pins26 Followers
Youtility: Why Smart Marketing Is about Help Not Hype

Manipurated The first Convince & Convert produced book, Manipurated is available for pre-order now, and releases December Manipurated is a busi

Pragmatics of Human Communication: A Study of Interactional Patterns, Pathologies, and Paradoxes: Amazon.co.uk: Paul Watzlawick, Janet Beavin Bavelas, Don D. Jackson: 9780393710595: Books

Pragmatics of Human Communication - A Study of Interactional Patterns, Pathologies and Paradoxes (Paperback): Paul Watzlawick, Janet Beavin Bavelas, Don D Jackson, Bill O'Hanlon: 9780393707076

Reklamen til eksamen 2014

Reklamen til eksamen 2014

Me++: The Cyborg Self and the Networked City (MIT Press) by William J. Mitchell

Me++: The Cyborg Self and the Networked City (MIT Press) by William J.

Creating Value with Big Data Analytics: Making Smarter Marketing Decisions: Amazon.co.uk: Peter C. Verhoef, Edwin Kooge, Natasha Walk: 9781138837973: Books

Creating Value With Big Data Analytics: Making Smarter Marketing Decisions

Reklamen til eksamen 2015

Reklamen til eksamen 2015

Consumer Psychology in a Social Media World: Amazon.co.uk: Claudiu V. Dimofte, Curtis P. Haugtvedt, Richard F. Yalch: 9780765646941: Books

Consumer Psychology in a Social Media World seeks to illustrate the relevance of consumer psychology theory and research to understanding the social media world that has rapidly become a key component

På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold, som får folk til at kunne li’ ens virksomhed? Og hvad kræver det af virksomheden at være til stede på sociale medier?

På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold, som får folk til at kunne li’ ens virksomhed? Og hvad kræver det af virksomheden at være til stede på sociale medier?

Pinterest
Search