Tale og sprog

Udforsk beslægtede emner

Ugens pin (logopædsjov) |

Ugens pin (logopædsjov) |

Ugens pin (logopædsjov) |

Ugens pin (logopædsjov) |

Ugens pin (logopædsjov) |

Ugens pin (logopædsjov) |

(2015-10) Lydhistorie med /l/-fonemer i massevis. Se instruksen på sprogkiosken.dk

(2015-10) Lydhistorie med /l/-fonemer i massevis. Se instruksen på sprogkiosken.dk

Billedresultat for vokalsang

Billedresultat for vokalsang

Lydhistorie med /ð/ | sprogkiosken

Lydhistorie med /ð/ | sprogkiosken

Leg med sprog - 3 tips til at gøre det selv  Vi har fået billeder af disse fine kufferter fra Nina Hein Svendsen, der er dagplejer i Københavns Kommune - og er blevet certificeret på Sprog&leg-kurset "Leg med sprog".

Leg med sprog - 3 tips til at gøre det selv Vi har fået billeder af disse fine kufferter fra Nina Hein Svendsen, der er dagplejer i Københavns Kommune - og er blevet certificeret på Sprog&leg-kurset "Leg med sprog".

Lotte Salling: Aktive fortællinger, rim og remser : dialogisk læsning med børn

Lotte Salling: Aktive fortællinger, rim og remser : dialogisk læsning med børn

Vi har brugt 4 lektioner på dette undervisningsforløb, hvor eleverne har  - lært om udviklingen af det nordiske sprog,  - læst og oversat enkle norske og svenske tekster - anvendt Google Translate til oversættelse og oplæsning - lavet animationer i GoAnimate med norsk eller svensk tale  Måske du kan bruge det til årsplanen?

Vi har brugt 4 lektioner på dette undervisningsforløb, hvor eleverne har - lært om udviklingen af det nordiske sprog, - læst og oversat enkle norske og svenske tekster - anvendt Google Translate til oversættelse og oplæsning - lavet animationer i GoAnimate med norsk eller svensk tale Måske du kan bruge det til årsplanen?

Kuffert til dialogisk læsning af Muldvarpen, der ville vide, hvem, der havde lavet lort på dens hoved

Kuffert til dialogisk læsning af Muldvarpen, der ville vide, hvem, der havde lavet lort på dens hoved

Pinterest
Søg