Christina Olsen

Christina Olsen

Christina Olsen
Flere idéer fra Christina
Lær ugedagene

Lær ugedagene

Læsetræning - hver dag!

Læsetræning - hver dag!

Læselog takt til min 4. Kl. Afleveres hver uge ...

Læselog takt til min 4. Kl. Afleveres hver uge ...

Succeskriterier - vejen til målet... En billedlig forklaring på succeskriterierne inddelt taksonomisk. Det er min makker, der har fundet på ideen - og det fungerer super godt i klassen, at der er et sted at pege på / se hvor langt man har i mål...

Succeskriterier - vejen til målet... En billedlig forklaring på succeskriterierne inddelt taksonomisk. Det er min makker, der har fundet på ideen - og det fungerer super godt i klassen, at der er et sted at pege på / se hvor langt man har i mål...

Mål- og pointestyret undervisning i matematik - Folkeskolen.dk

Mål- og pointestyret undervisning i matematik - Folkeskolen.dk

Dagens selv-evaluerings-ark ... Brugt efter rollelæsning i grupper. Min klasse skal selv evaluere/give feedback på deres egen arbejdsindsats for at synliggøre overfor dem selv, hvordan deres arbejde har været...

Dagens selv-evaluerings-ark ... Brugt efter rollelæsning i grupper. Min klasse skal selv evaluere/give feedback på deres egen arbejdsindsats for at synliggøre overfor dem selv, hvordan deres arbejde har været...

Feedback-ark brugt efter læsestund. Hver elev i min klasse giver sin læringsmakker feedback omkring deres arbejde i læsestunden og den skriftlige del i læselogbogen. Det gør at eleverne bliver mere bevidste om hvad de arbejder med, samt de lægger et større og mere koncentreret stykke arbejde for dagen... Efterfølgende sættes arket ind i elevens evalueringslogbog - her kan det sammenlignes med tidligere feedback-ark...

Feedback-ark brugt efter læsestund. Hver elev i min klasse giver sin læringsmakker feedback omkring deres arbejde i læsestunden og den skriftlige del i læselogbogen. Det gør at eleverne bliver mere bevidste om hvad de arbejder med, samt de lægger et større og mere koncentreret stykke arbejde for dagen... Efterfølgende sættes arket ind i elevens evalueringslogbog - her kan det sammenlignes med tidligere feedback-ark...

Øget fokus på ordklassernes bøjning - en hjælpe-tavle hvor eleverne selvstændigt kan hente hjælp...

Øget fokus på ordklassernes bøjning - en hjælpe-tavle hvor eleverne selvstændigt kan hente hjælp...