Vi arbejder med at udvide klassens ordforråd i 4 kl. Til det formål arbejdet vi med dagens ord - nu i ny individuel form ;-)

Vi arbejder med at udvide klassens ordforråd i 4 kl. Til det formål arbejdet vi med dagens ord - nu i ny individuel form ;-)

Fortællersynsvinkel - Hvem er fortæller og hvilken synsvinkel fortælles der? Frit kopieret (oversat fra engelsk) fra Teacherspayteachers.

Fortællersynsvinkel - Hvem er fortæller og hvilken synsvinkel fortælles der? Frit kopieret (oversat fra engelsk) fra Teacherspayteachers.

Vi har arbejdet med Fyrtøjet. Børnene udfyldte selv deres egen handlingsbro, efter fælles gennemgang. Herefter skrev de små ...

Rikkes-Classroom: Handlingsbro i

Her kan du øve dig i at udtale de danske vokaler. Alle vokalerne kan udtales på mere end en måde. Det vil du høre og se når du trykker på bogstaverne og ordene. Gå til næste bogstav ved at trykke i nederste højre hjørne.

Her kan du øve dig i at udtale de danske vokaler. Alle vokalerne kan udtales på mere end en måde. Det vil du høre og se når du trykker på bogstaverne og ordene. Gå til næste bogstav ved at trykke i nederste højre hjørne.

Cooperative Learning, Teaching Ideas, Classroom Ideas, Language, Grammar, Speech And Language

Jenny Bohr - Problemløsende inklusion. De ti h'er.

Problemløsningens og pædagogikkens 10 H'er

Min blogg om allt mellan himmel och jord: Montessorimaterial: parövning med bokstavsklämmor

Min blogg om allt mellan himmel och jord: Montessorimaterial: parövning med bokstavsklämmor

Pinterest
Search