Pinterest

barometer mål barometer

14 Pins22 Følgere
I like this traffic light behaviour management chart because it helps students with self-regulation. When children are misbehaving or make a bad choice, they will move their peg down a level. They will also have the chance to move up a level if their behaviour improves during the day. At the end of the day, they could colour in a face in their agenda to go home, which also communicates with parents the kind of day that their child had at school.

I like this traffic light behaviour management chart because it helps students with self-regulation. When children are misbehaving or make a bad choice, they will move their peg down a level. They will also have the chance to move up a level if their behaviour improves during the day. At the end of the day, they could colour in a face in their agenda to go home, which also communicates with parents the kind of day that their child had at school.

Stop light for behavior with clothes pins. "Stop before red" time out chart.

Stop light for behavior with clothes pins. "Stop before red" time out chart.

Ulve-sprog

Ulve-sprog

Giraf-sprog

Giraf-sprog

KLA1

KLA1

Egne mål trivsel kopi

Egne mål trivsel kopi

Speek-O-meter... Klassen kan i løbet af undervisningen følge med i hvordan arbejdsroen er... Fordelen er at man som lærer slipper for at bruge stemmen.... Det visuelle giver igen ro og overblik samt børnene lærer at fokusere uden at spørge....

Speek-O-meter... Klassen kan i løbet af undervisningen følge med i hvordan arbejdsroen er... Fordelen er at man som lærer slipper for at bruge stemmen.... Det visuelle giver igen ro og overblik samt børnene lærer at fokusere uden at spørge....

A4, “Håndbarometer”

A4, “Håndbarometer”

A4, “Smileys”

A4, “Smileys”

Nogen gange fylder et barn/elev rigtig meget med sin snak. Det kan være svært for barnet at andre også skal have plads til at snakke. Denne visuelle planche viser konkret og visuelt, hvordan taletiden kan opdeles, således barnet guides i den socialeforståelse af at andre også har deres taletid eller hvor meget taletid barnet har.

Nogen gange fylder et barn/elev rigtig meget med sin snak. Det kan være svært for barnet at andre også skal have plads til at snakke. Denne visuelle planche viser konkret og visuelt, hvordan taletiden kan opdeles, således barnet guides i den socialeforståelse af at andre også har deres taletid eller hvor meget taletid barnet har.

Synlig læring ift stavning i min 3. Klasse. Hver elev har en figur som flyttes alt efter deres niveau i diktat. 1 er lettest, 2 middel og 3 svær...

Synlig læring ift stavning i min 3. Klasse. Hver elev har en figur som flyttes alt efter deres niveau i diktat. 1 er lettest, 2 middel og 3 svær...

Synlig læring ift stavning i min 3. Klasse. Hver elev har en figur som flyttes alt efter deres niveau i diktat. 1 er lettest, 2 middel og 3 svær...

Synlig læring ift stavning i min 3. Klasse. Hver elev har en figur som flyttes alt efter deres niveau i diktat. 1 er lettest, 2 middel og 3 svær...

Ovenstående pris er ekskl. moms. og forsendelse (Normal pris inkl. moms: 61,25 DKK) A4 plakat (h: 21,0 × b: 29,7 cm) Motiv: "Barometer" Motivet er trykt på 250g Silk.

Ovenstående pris er ekskl. moms. og forsendelse (Normal pris inkl. moms: 61,25 DKK) A4 plakat (h: 21,0 × b: 29,7 cm) Motiv: "Barometer" Motivet er trykt på 250g Silk.

Dagens læringsmål i 3 klasse med koncentreret fokus på læsning ....

Dagens læringsmål i 3 klasse med koncentreret fokus på læsning ....


Flere idéer
(2016-02) Konflikttrappe, ulve-/ggirafsprog

(2016-02) Konflikttrappe, ulve-/ggirafsprog

Ro i klassen

Ro i klassen

vrede og muligheder alt efter hvor højt man er på skalaen.

vrede og muligheder alt efter hvor højt man er på skalaen.

Ha' en god dag gruppen - Giraf og ulvesprog

Ha' en god dag gruppen - Giraf og ulvesprog

Reel og konkret ohg konstruktiv ros

Reel og konkret ohg konstruktiv ros

læringstrappe

læringstrappe

Plakat til download

Plakat til download

Ha' en god dag gruppen - Giraf og ulvesprog

Ha' en god dag gruppen - Giraf og ulvesprog

A4, “Vurderingskrydset”

A4, “Vurderingskrydset”

3efdf72953dd58f95bf041eceaec6e25.jpg 640 ×856 pixels

3efdf72953dd58f95bf041eceaec6e25.jpg 640 ×856 pixels

Et lille spil hvor eleverne taler om "at blive sur" Hvordan man reagere osv. Brug en terning. Man kan også lave sin egen f.eks "når man bliver ked" "når man driller" osv

Et lille spil hvor eleverne taler om "at blive sur" Hvordan man reagere osv. Brug en terning. Man kan også lave sin egen f.eks "når man bliver ked" "når man driller" osv

En læringsmakker er uundværlig :-)

En læringsmakker er uundværlig :-)

Her....(leveregler i klassen eller lign.)

Her....(leveregler i klassen eller lign.)

A4, “Barometer”

A4, “Barometer”

Ideer, tips og tricks til pædagogik. Hjælp til forældre, lærere og pædagoger. Du får viden og redskaber til at tackle (skole)-hverdagen! Ideer til inklusion i praksis

Ideer, tips og tricks til pædagogik. Hjælp til forældre, lærere og pædagoger. Du får viden og redskaber til at tackle (skole)-hverdagen! Ideer til inklusion i praksis

Følelses termometer. Hjælper barnet med at genkende følelser mm

Følelses termometer. Hjælper barnet med at genkende følelser mm