A1, “Læringsdetektiver”

A1, “Læringsdetektiver”

A1, “Forventninger”

A1, “Forventninger”

"Følg B'erne" - klassen hjælper sig selv før de beder "bossen" om hjælp... Herefter gør de brug af "parkeringspladsen" ... Det giver en skøn arbejdsro og som bonus får eleverne rørt sig i timerne, når de skal op til "parkeringspladsen" og flytte deres "bil" ;-)

"Følg B'erne" - klassen hjælper sig selv før de beder "bossen" om hjælp... Herefter gør de brug af "parkeringspladsen" ... Det giver en skøn arbejdsro og som bonus får eleverne rørt sig i timerne, når de skal op til "parkeringspladsen" og flytte deres "bil" ;-)

Jeg bruger "Stik mig fem", når jeg skal skabe ro i klassen. Først klapper jeg en takt, så børnene kan høre mig og herefter tager jeg h...

Jeg bruger "Stik mig fem", når jeg skal skabe ro i klassen. Først klapper jeg en takt, så børnene kan høre mig og herefter tager jeg h...

vrede og muligheder alt efter hvor højt man er på skalaen.

vrede og muligheder alt efter hvor højt man er på skalaen.

Ro i klassen

Ro i klassen

A4, “Vurderingskrydset”

A4, “Vurderingskrydset”

Vrede isbjerget. Hvad gemmer sig bag konflikten når man bliver vred eller ked af det.

Vrede isbjerget. Hvad gemmer sig bag konflikten når man bliver vred eller ked af det.

Pinterest
Søg