vurdering

79 Pins158 Følgere
læringstrappe

læringstrappe

Synlige læringsmål fagtekster - når vi arbejder med fagtekster ifm vores læsebogs-system.... Bruges i starten af slutningen af hver time...

Synlige læringsmål fagtekster - når vi arbejder med fagtekster ifm vores læsebogs-system.... Bruges i starten af slutningen af hver time...

Jeg manglede en plakat til min klasse, som vi kan vende tilbage til for at tale om, hvilke karakteristika den synligt lærende elev har. Den er lavet til udskolingen 7.-9. klasse.

Jeg manglede en plakat til min klasse, som vi kan vende tilbage til for at tale om, hvilke karakteristika den synligt lærende elev har. Den er lavet til udskolingen 7.-9. klasse.

Skriver tre ting der gør dig glad, vred, overrasket osv.

Skriver tre ting der gør dig glad, vred, overrasket osv.

"Jeg kan!" er et system jeg har laget med hensikt på å øke elevenes motivasjon og skape et bedre klassemiljø. Som de fleste andre har jeg al...

"Jeg kan!" er et system jeg har laget med hensikt på å øke elevenes motivasjon og skape et bedre klassemiljø. Som de fleste andre har jeg al...

Ideer, tips og tricks til pædagogik. Hjælp til forældre, lærere og pædagoger. Du får viden og redskaber til at tackle (skole)-hverdagen! Ideer til inklusion i praksis

Ideer, tips og tricks til pædagogik. Hjælp til forældre, lærere og pædagoger. Du får viden og redskaber til at tackle (skole)-hverdagen! Ideer til inklusion i praksis

Dagens selv-evaluerings-ark ... Brugt efter rollelæsning i grupper. Min klasse skal selv evaluere/give feedback på deres egen arbejdsindsats for at synliggøre overfor dem selv, hvordan deres arbejde har været...

Dagens selv-evaluerings-ark ... Brugt efter rollelæsning i grupper. Min klasse skal selv evaluere/give feedback på deres egen arbejdsindsats for at synliggøre overfor dem selv, hvordan deres arbejde har været...

f07a62074a74b4b6b16b407a197fa860.jpg 750 ×529 pixels

f07a62074a74b4b6b16b407a197fa860.jpg 750 ×529 pixels

Målene i de forskellige værksteder... Når børnene når et antal mål rykker de op af deres trappe i deres individuelle evalueringsmappe...

Målene i de forskellige værksteder... Når børnene når et antal mål rykker de op af deres trappe i deres individuelle evalueringsmappe...

Feedback-ark brugt efter læsestund. Hver elev i min klasse giver sin læringsmakker feedback omkring deres arbejde i læsestunden og den skriftlige del i læselogbogen. Det gør at eleverne bliver mere bevidste om hvad de arbejder med, samt de lægger et større og mere koncentreret stykke arbejde for dagen... Efterfølgende sættes arket ind i elevens evalueringslogbog - her kan det sammenlignes med tidligere feedback-ark...

Feedback-ark brugt efter læsestund. Hver elev i min klasse giver sin læringsmakker feedback omkring deres arbejde i læsestunden og den skriftlige del i læselogbogen. Det gør at eleverne bliver mere bevidste om hvad de arbejder med, samt de lægger et større og mere koncentreret stykke arbejde for dagen... Efterfølgende sættes arket ind i elevens evalueringslogbog - her kan det sammenlignes med tidligere feedback-ark...

Pinterest
Søg